יום חמישי, 30 ביולי 2015

הסתיימה קבוצת הדרכת הורים תשע״ה של המרכז (סבב שני לשנה זו). הקבוצה הודרכה ע״י דקלה אורן המנהלת המקצועית של המרכז ומנחת הורים מוסמכת להורים לילדים עם הפרעת קשב. לאורך ההדרכה ההורים למדו על מאפייני הפרעת הקשב, על מקום ההורים הניהול הפרעה זו, כלים מרכזיים להתמודדות ועוד... ההורים העלו קשיים שונים ובעזרת ההדרכה שקיבלו למדו להתמודד. ההורים מסכמים את הדרכת ההורים כמוצלחת מאוד. ההורים מדווחים שההדרכה עזרה להם להבין ובעיקר שמשה להם כקבוצת תמיכה בליווי מקצועי.
אני מבקש להודות לדקלה על ביצוע הדרכות הורים מקצועית מאוד שמאפשרת להם לקבל הרבה ידע וכלים להתמודדות.
הדרכת ההורים ניתנת כחלק ממודל העבודה של המרכז - עבודה רב מערכתית כבסיס לטיפול בילד בעל הפרעת הקשב או בעיית ההתנהגות. אנו מאמינים שבקום שבו כלל הגורמים יעבדו בשיתוף פעולה צמוד, מקצועי ואמין - הילד יוכל להגיע לאפיקים של הצלחה ופריחה.
הדרכת ההורים שלנו מבוססת על מודל הטיפול ״הקול ההורי״ שפותח על ידי ד״ר רונית פלוטניק, פסיכולוגית התפתחותית וחינוכית ומרצה בכירה בתחום הפרעות הקשב. מרכז אורי פועל בשלמותו עפ״י דרך העבודה שפיתחה ד״ר פלוטניק והוכחה במרכז כמקצועית לתחום הפרעות הקשב.
ד״ר רונית פלוטניק משמשת גם יועצת מקצועית במרכזנו.
יום נפלא וקריר לכולנו,
יותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...