יום שבת, 12 בספטמבר 2015

שנה טובה לכולנו !

ילדים, הורים, חברים ושותפים יקרים,
ערב השנה החדשה, הינו זמן לעצור ולחשוב על השנה שהייתה, ולהעז לחלום על השנה שתהיה. המשימה העומדת לפנינו בפתחה של השנה, דומה לאיכר הזורע זרעים העתידים להצמיח מאוחר יותר פרי מושלם. בדרך ליעד יש פעמים קשיים, משברים, התלבטויות, אולם כל זה חלק מתהליך התהוותו של הגרעין והפרי. כל זרע וצמח יש להשקותו, לטפל בו עד צמיחתו המושלמת על פי ייעודו. כך גם הילדים שלנו, הזרעים שלנו, לא פעם מתקשים בתחום החברתי, הלימודי, ההתנהגותי והמשפחתי. האתגר העומד בפנינו, עם פרוס השנה החדשה הוא להפוך את הזרעים, הילדים, לצמח מלא ופורח. יחד אתכם נתחיל את השנה נזרע, נשקה ולנגד עינינו נראה תמיד את היעד הסופי, הפרי בשלמותו.
השנה נמשיך בפיתוח המקצועי של המרכז. נמשיך בהפעלת התוכנית "הבית של אורי – טיפול רב מערכתי בילדים ובני נוער עם הפרעת קשב וקשיי התנהגות" ונמשיך בהעלאת המודעות לטיפול הרב מערכתי. השנה גם נעסוק בגיוס משאבים למרכז, נפתח את תוכנית המסעות בשטח, נפתח תוכנית ייחודית לטיפול בילדים בגיל הרך, נעסוק בפיתוח תוכנית ייחודית לבתי
ספר ונפתח את מרכז התמיכה הקהילתי להורים לילדים עם הפרעת קשב. השנה נמשיך לפתח את שיתוף הפעולה המצויין שיש לנו עם משטרת ישראל במסגרתו מאמצות אותנו יחידות המשטרה השונות ושותפות לדרך שהילדים עוברים.
אני מבקש להודות מקרב לב לטל רובין היקרה שבזכותה כל חלום הופך למציאות, לדקלה אורן שבלעדיה מרכז אורי לא היה אותו הדבר, לתאנה אחיטוב שהצליחה להכניס את התחום הפסיכולוגי ושותפה לעיצוב עתידם של ילדי המרכז. תודה לשלומי עמר , מנכ"ל העמותה" ולכל הצוות שמובילים את המרכז לאפיקים של הצלחה ופריחה.
בברכה שנה טובה,
יותם ויסקופ, מייסד מרכז אורי ע"ש תנ"צ אורי ויסקופ ז"ל

כנסו למצגת שנמצאת כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...