יום שבת, 21 בנובמבר 2015




22 נובמבר 2015

הורי מרכז אורי היקרים,

אנו נמצאים בתנופת פיתוח מקצועי של המרכז וזו הזדמנות מצויינת לעדכן אתכם:

1. השבוע אנחנו פותחים בשעה טובה ומוצלחת את תוכנית "סיירת אורי" – תוכנית ייחודית למתבגרים עם ADHD. מדובר על תוכנית הדגל שלנו אשר תהווה מקפצה ייחודית למתבגרים כשהכותרת היא "מובילים למצויינות". עוד על הפרויקט ניתן לקרוא באתר www.uri.org.il

2. השבוע פתחנו גם פרויקט ייחודי לבית הספר "יד המורה" במסגרתו פתחנו תוכנית ייחודית שבה תלמידי כיתות ה'- ו' יקבלו מענה רב מערכתי בתוך בית הספר בהתאם לתכנים של המרכז. פרויקט זה הוקם תודות לצוות המדהים של בית הספר בהובלתה של גב' אנה גורן היקרה.

3. בשבוע שעבר נפגשנו עם הנהלת שירות המבחן לנוער בירושלים. במסגרת המפגש הצגנו את פעילותנו והכרנו את עבודת שירות המבחן לנוער. בפגישה עלו נתונים שמראים על קשר מובהק בין הנערים שמגיעים לשירות המבחן לנוער ל- ADHD. אנו עמלים ביחד עם הנהלת השירות על פיתוח תוכנית משותפת. בפגישה הכרנו צוות מקסים ומסור שפועל מכל הלב למען הנערים שזקוקים להם מאוד.

4. בימים אלו אנחנו מפתחים ביחד עם מכון "חרוב" יום עיון ייחודי שיעסוק בקשר שבין פגיעות מיניות ל- ADHD. נפרסם פרטים בקרוב מאוד.

5. בשבועות האחרונים אנחנו עובדים קשה על פיתוח מערך טיפולי ייחודי לילדי המרכז במסגרתו יקבלו הילדים מענה רגשי מותאם לצרכים שלהם. אנו עסוקים בקליטת רכזת מובילה לתחום זה ולאחר מכן נצא לדרך.

6. בחופשת חנוכה נצא למסע חנוכה באזור מדבר יהודה. המסע יערך על פני יומיים, כולל לינה (באתר ארץ בראשית) ויעסוק בפיתוח המסוגלות העצמית. במסע זה נפתח באופן רשמי את תוכנית "סיירת אורי".

7. השבוע הצטרפו לצוות של המרכז שני עובדים יקרים מעמותת צדק: זאביק ססלו אשר יהיה שותף פעיל ומרכזי בבניית המסעות של המרכז ובהובלת תוכנית "סיירת אורי", ושרית ישי אשר תרכז את כל התחום הכספי של המרכז (כולל גביית תשלומים והסדרתם רישום).

הדרך עוד ארוכה ואנחנו ממשיכים לבנות ולפתח והכל מכל הלב למען הילדים היקרים שלנו, המשפחות היקרות ובתי הספר שעושים עבודת קודש למען ילדנו היקרים! הזדמנות מעולה להודות לשלושה אנשים יקרים שבזכותם המרכז ממשיך להתקדם, לצמוח ופרוח:
1. שלומי עמר, מנכ"ל עמותת צדק, שביחד איתי מוביל את המרכז מבחינה אסטרטגית!
2. דקלה אורן, המנהלת המקצועית של המרכז, שותפה מרכזית בפיתוח התוכן המקצועי של המרכז
3. טל רובין, רכזת המרכז, שמוציאה את הפרויקטים מחלום למציאות.

בכוחות משותפים נמשיך לפעול למען כל אותם הילדים היקרים, שלכם – יותם

https://drive.google.com/file/d/0B_mlg-KPE71kSEhVaDFzNEVORG8/view?usp=sharing

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...