יום שבת, 7 בנובמבר 2015




שבוע חדש נפתח ובוודאי הורים רבים מפללים שיהיה זה שבוע שבו הילד יחווה חוויות רבות של הצלחה, שלא יהיו טלפונים "רעים" מבית הספר ושהשבוע הילד יהיה הרבה בחברת הילדים.
תזכורת קטנה- ילד עם הפרעת קשב לא חי את השבוע, הוא חי את היום. מה שנכון להיום, לא נכון למחר. בואו נלווה אותו כולנו ביחד בשיתוף פעולה הדוק בשביל לעזור לו לסיים כל יום (בפני עצמו) עם חוויות הצלחה ומינימום "נזקים". שיתוף פעולה בין כולם יהווה הצלחה לילדים.

ואם יורשה לי קצת הומור לבוקר- אז פעם אמר לי נער במרכז "אתה יודע איך שואלים ילד היפראקטיבי איך עבר עליך היום?" , שאלתי אותו "איך?", והוא אמר "שואלים אותו כמה הרוגים, פצועים קשה, פצועים קל ונפגעי טראומה היו היום" סמל ההבעה ‏‎smile‎‏ הומור שחור ברוח התקופה האחרונה אבל אם חושבים על זה לעומק, הדימוי לא פעם הוא נכון.

שבוע חדש מלא בעשייה לפנינו - נאחל שבוע טוב לכל ההורים המקסימים של המרכז, הילדים התותחים והמורים שעושים עבודת קודש למען קידומם וטיפוחם של הילדים היקרים.

יותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...