יום חמישי, 28 באפריל 2016




בחודשיים האחרונים עברתי חוויה מדהימה, ייחודית ומרגשת. במסגרת הערב השנתי של הילדים שיתקיים בתאריך 30.5.16, אנחנו מכינים ספר מיוחד שנכתב כולו ע"י הילדים ושמו "רק רציתי לספר לכם - ילדי מרכז אורי מספר על ההתמודדות שלהם עם הפרעת הקשב".

בחודשיים האחרונים ישבתי עם כל ילד במרכז לכתוב את הסיפור האישי שלהם. כל ילד צייר שלושה ציורים שמתארים את הפרעת הקשב שלו בבית, בבית הספר ועם החברים ולאחר מכן שאלתי שאלות על הציור.

החוויה הייתה מרגשת ועצובה.

עצובה - בגלל שלא פשוט לשמוע על ההתמודדות שלהם, על הדרך שהם תופסים את עצמם, על איך שהם רואים שהחברה תוספת אותם, על הקשיים החברתיים שלהם ובעיקר על זה שלא מעט מהם מרגישים שהסביבה שלא מאמינה בהם ובמיוחד בתי הספר שעלו מאוד חזק בסיפורים שלהם.

מרגשת - לשמוע את הילדים האלה מדברים, לראות אותם מציירים ובעיקר לשמוע על החוויה שלהם של איך הם רואים את המרכז זה מדהים. ממש שווה את הכל.

בספר יש 40 סיפורים של 35 בנים ו 5 בנות.

ילדים מופלאים שמגיע לכל אחד ואחת מהם צל"ש מיוחד על ההתמודדות ובעיקר על היכולת לדבר על הדברים.

אחד הילדים אמר: "זאת הפעם הראשונה שבאמת נותנים לי כבוד וכותבים בספר את מה שאני מרגיש. אף פעם לא נותנים לי כבוד, רק מעליבים אותי וקוראים להורים שלי".

תודה לכל הילדים שמאפשרים לנו צוהר לעולמם הרגשי המרתק.

פרויקט מדהים, ילדים מדהימים, חוויה מדהימה.
יש למה לחכות

שיהיה לכולנו חג שני שמח
יותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...