יום שלישי, 2 במאי 2017

התמונה של ‏יותם ויסקופ‏.

‏02 מאי 2017
לכבוד:
גב' אנה גורן
 מנהלת בי"ס "יד המורה" י-ם
שלום רב,
התרגשנו לשמוע שבית הספר קיבל את פרס החינוך הארצי של משרד החינוך!
מרכז אורי הקהילתי אשר פועל כחלק מהפעילות הארצית של עמותת צדק, פועל כבר שנה שנייה בפרויקט משותף עם בית הספר למען קידומם וטיפוחם של תלמידים עם הפרעת קשב וקשיים התנהגותיים. זוהי זכות עצומה לעבוד אתכם ולראות מקרוב את עבודתכם הנפלאה למען תלמידים מתקשים בכלל וכאלה עם הפרעת קשב וקשיי התנהגות בפרט. במסגרת הפרויקט אנחנו עדים לכך שאתם לא מוותרים לאף אחד ולא על אף אחד, אתם משקיעים שעות רבות של חשיבה סביב כל ילד, אתם עוטפים את הילדים בתשומת לב רבה ואישית, אתם מעניקים מקום להורים שלא פעם מתוסכלים מהמצב אך מוצאים אצלכם אוזן קשבת ויד תומכת.
מרכז אורי עובד עם עשרות בתי ספר ואנחנו עדים יום יום, שעה שעה, לעבודה הקשה של כל בתי הספר למען הילדים והנערים עם קשיים אלו. "יד המורה" אותו את מובילה במקצועיות רבה בחר להכניס תוכנית אינטנסיבית כל כך של המרכז לתוך בית הספר ולמעשה מהווה, למיטב ידעתנו, בית הספר הראשון בירושלים שמעניק מענה ממוקד לילדים עם הפרעת הקשב וקשיי התנהגות וכולל בו זמנית גם תמיכה פרטנית ממוקדת לצרכיו של הילד, גם הדרכת הורים (קבוצתית ופרטנית), גם קבוצת פעילות שבועית לקידום הכישורים של הילדים, גם תמיכה מקצועית לצוות ההוראה וגם עבודה רב מערכתית ושוטפת כל הזמן, כולל בשעות הקטנות של הלילה. וכל זאת באהבה גדולה, אמונה עצומה ומקצועיות רבה!
אנחנו רואים בעבודה אתכם זכות גדולה ובטוחים שהענקת "פרס החינוך הארצי" מגיע לכם! אתם ההוכחה לכך שעבודה נכונה של המערכת מובילה לתוצאות ולחיזוק החוסן הנפשי של ילדים אלו, שלצערי לא פעם רואים במערכת החינוך כמקום קשה ומורכב.
אנו בטוחים שתמשיכו לעשות את כל שביכולתכם למען תלמידים אלו שבוודאי הם והוריהם מודים לכם!
בהערכה גדולה,
יותם ויסקופ- מנהל מרכז אורי
שלומי עמר- מנכ"ל עמותת צדק
 טל רובין - רכזת חינוכית מרכז אורי
לצפייה בכתבה שפורסמה: http://mynetjerusalem.co.il/article/159190

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...