יום רביעי, 10 במאי 2017

התמונה של ‏יותם ויסקופ‏.

התמונה של ‏יותם ויסקופ‏.

התמונה של ‏יותם ויסקופ‏.

אתמול התקיים ערב מיוחד במינו!!
 ערב ילדים - הורים - מורים (!!!) במסגרת הפרויקט המשותף של מרכז אורי עמותת צדק ו ביה"ס יד המורה ירושלים. מזה כשנתיים אנחנו מפעילים ביחד תוכנית לתלמידים עם הפרעת קשב. התוכנית כוללת מענה קבוצתי למתן כלי התמודדות לילדים, הדרכת הורים בתוך בית הספר, עבודה פרטנית עם הילדים והחשוב מכל עבודה משותפת בין כלל הגורמים בתוך בית הספר. בתוך התוכנית המדהימה הזאת היה לנו אתמול ערב מיוחד שגם המורים הצטרפו. זה היה מדהים!
בסוף הערב כל ילד העניק למורה שלו מכתב אישי שהוא כתב לה - וכתב ללא עזרה!!!!! הוכחה מדהימה ללב הענק שיש לילדים האלו. לאחר מכן אני בירכתי באופן אישי את Ana Edith Umaschi Goren אנה גורן - מנהלת בית הספר! מנהלת מדהימה, עם לב ענק ובעיקר  אכפתיות לאותם הילדים שלא פעם המערכת מתקשה להתמודד איתם. אנה, ביחד עם הצוות המקצוען שלה, עושים עבודה מרגשת עם ילדים אלו ואף הכניסו תוכנית של המרכז אל תוך בית הספר. זו אמירה חד משמעית של בית הספר שהם רואים את הילדים האלה ורוצים לעזור להם. וכמי שנמצא בבית הספר לא מעט, אני אומר שהם עושים את זה בצורה מרגשת ביותר.
בפעילות אתמול עברנו מספר משימות אתגריות (כחלק משיטת העבודה של המרכז - טיפול בשטח) ואח"כ ארוחת ערב מפנקת. היה מדהים! תודה רבה ל Hodaya Zehavi שמנחה איתי את הקבוצה, למנחים הצעירים שהצטרפו אלינו Rotem Levi וגל גבאי ותודה גדולה לזאביק ססלו שהצטרף ועזר מאוד בפעילות.
תודה לכל המורים שהצטרפו, לילדים, למנהלת בית הספר ובעיקר להורים שפינו את הכל והגיעו לעבודה משותפת עם ילדיהם. אתם הורים מקסימים.
יותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...