יום חמישי, 24 בספטמבר 2015




שלום לכולם,

שמי יותם ויסקופ ואני המייסד והמנהל של מרכז אורי הקהילתי ע"ש תנ"צ אורי ויסקופ ז"ל.

מרכז אורי הינו מרכז יום קהילתי ללא מטרות רווח שפועל במסגרת הפעילות הארצית של עמותת צדק. המרכז שם לו למטרה לקדם, לטפח ולהעצים ילדים ובני נוער בעלי הפרעת קשב, היפראקטיביות וקשיי התנהגות. המרכז פועל בגישה רב מערכתית הכוללת שיתוף פעולה בין כלל הגורמים שעובדים עם הילד תוך מתן דגש להורים, לבית הספר ולמרכז.

במסגרת הפעילות שלנו כל הילדים אחת לשבוע לפעילות קבוציתת לקידום כישורי החיים שלהם, ההורים מקבלים הדרכה ותמיכה שוטפת, אנחנו עומדים בקשר מקצועי עם בית הספר, יש לכל תוכנית התערבות אישית, לחלק מהילדים גם טיפול רגשי וסיוע מותאם לצרכים שלהם, יש לנו מערך פרויקטים ועוד...

כחלק מהתפיסה המקצועית שלנו, אנחנו יוצאים בכל חופשת לימודים למסע בן יומיים כולל לינה שמטרתו לעבוד עם הילדים על התפקודים הניהוליים הלקויים שלהם, על כישורי החיים ועל כישורי ההתנהגות שלהם.

המסע נותן לילדים להעלות את הדימוי העצמי שלהם, לחזק את הביטחון העצמי, לרכוש כלים חדשים להתמודדות סביב קשיי ההתנהגות וסביב כישורי החיים ובעיקר מאפשר לילדים לחזק את תחושת המסוגלות שלא פעם פגועה אצלהם. הילדים חוזרים מלאי עוצמה והצלחות.

בחופשת סוכות שמתקיימת ממש עוד כמה ימים נצא למסע בגליל העליון סמל ההבעה ‏‎smile‎‏
הוצאת המסעות לא זולות בכלל ומצריכות אותנו כל הזמן לעסוק בגיוס כספים ומשאבים, זאת לצד השתתפות תשלום של ההורים.

לצערי הרב מאוד ובעיקר בעצב רב השנה ככל הנראה לא יוכלו לצאת איתנו שישה ילדים מקסימים בכלל שההורים לא יכולים לשלם עבור המסע (ובכלל על הפעילות השנתית). אני והעמותה היקרה שלנו פועלים בשביל לגייס כספים עבור הפעילות השוטפת שלהם ועל מנת שהם יוכלו לזכות להמשך טיפול במרכז, אך מי שמכיר את עולם התורמים יודע שזה לא משהו של מהיום להיום ): לצערי הרב לא הצלחנו לגייס עבור ששת המקסימים האלו כספים וככל הנראה הם לא יצאו בצער הרב למסע סוכות !! !! !!!

אני מבקש לפנות אליכם חברים יקרים בבקשה לסיוע דחוף! אני החלטתי לשלם עבור ילד אחד ונשאר לנו עוד תשלום עבור חמישה נוספים. אנחנו צריכים בסה"כ 5,000 ש"ח בשביל שהחברה היקרים האלו יצאו למסע, ולא ישארו לבד בזמן שהחברה במרכז נהנים בצפון.

אני פונה אל כולכם - זה סכום קטן מאוד! כולנו יכולים להתגייס ולעזור. אנא מכם תתרמו למען הילדים האלו. נשמח אם תוכלו לפרסם את המודעה הזאת גם בקרב החברים שלכם.

יש לנו שבוע וחצי (עד 30.9.15) לגייס את הכסף הזה והם יוצאים. אני בטוח שכל אחד מאיתנו יכול לעזור סמל ההבעה ‏‎smile‎‏

חשוב לי להגיד שאני והעמותה נמשיך לפעול בכל המרץ לגייס עבורם את הכסף למסע סוכות וכמובן להמשך השנה. לא ננוח עד שימצאו התורמים היקרים (שיכולים להיות בהחלט אתם).

התרומה מוכרת לצרכי מס (סעיף 46 לפקודת מס הכנסה). לעמותה קבלות כחוק, ניהול תקין וכל האישורים הנדרשים! כל הכספים יועברו מיידת לחברה אלו שמחכים!

אשמח לענות על כל שאלה בטלפון 050-6712091 (באין מענה ניתן להשאיר הודעה) ובדוא"ל uricenter1@gmail.com

אני מזמין אתכם להתרשם מהפעילות שלנו באתרwww.uri.org.il ובפייסבוק www.facebook.com/uricenter2

בתקווה לעזרתכם
תודה בשם ששת התותחים שלנו
יותם ויסקופ

מייסד ומנהל מרכז אורי
עמותת צדק
לתרומה באמצעות כרטיס אשראי: http://my.israelgives.org/henew/masasokot

תגובה 1:

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...