יום שלישי, 13 באוקטובר 2015




הורים יקרים,
ימים לא פשוטים עוברים עלינו. המצב הביטחוני במדינה לא טוב וכולי תקווה שנגיע לימים שקטים מהר ככל הניתן. אני מבקש להודות לכל כוחות הביטחון (משטרה, צבא, שב"כ וגורמי הרפואה השונים) על המאמץ הרב בשמירה על ביטחון האזרחים. היום ראיתי את הפיגוע הרצחני בשכונת ארמון הנציב והרגשתי את המתח הברור מצד כולם.
אנחנו כמרכז ממשיכים לפעול כרגיל. חשוב מאוד לשדר לילדים שמצד אחד יש מי ששומר עליהם (הורים, בית ספר, משטרה...) ושמצד שני ממשיכים את שגרת היום ככל הניתן.
אני מבקש להביא לידיעתכם מספר עניינים חשובים שנדרשנו לתת להם מענה בימים קשים אלו:
1. דלת המרכז: לאורך כל שעות היום, דלת המרכז נעולה. כ- 10 דקות לפני תחילת פעילות, יעמוד נציג המרכז ויקבל את הילדים. בנוסף יוודא שאין חפצים או אנשים חשודים. לאחר כניסת הילדים הדלת תנעל ותפתח שוב בסיום הפעילות. אנו מבקשים להביא את הילדים עד למפגש עם נציג המרכז בכניסה למרכז ולאסוף אותם מהמרכז (זאת אומרת לא לאפשר להם ללכת לבד). במידה וילד לא מגיע - נא להודיע לנו מיידית באמצעות הווצאפ (ולא טלפון או SMS) ולוודא שקבלנו את ההודעה. כנ"ל לגבי איחור.
2. פעילויות בשטח: כחלק מפעילויות המרכז אנחנו עובדים דרך השטח. בעקבות המצב אנחנו נקיים את הפעילויות בשלב זה ועד להודעה חדשה בתוך המרכז או בבתים של ילדים.
3. קשיים רגשיים של הילדים: הורים פונים אלינו בשאלות מקצועיות כיצד להתמודד עם המצב מול הילדים שלהם שמראים סמני מצוקה. בוודאי כולנו יכולים להבין אותם. אני מבקש לעדכן אותנו בכל עניין שקשור לילד. אנא עדכנו אם מפתח סמנים שמראים מצוקה כזו או אחרת. אנחנו נסייע לכם לטפל בילדים בכל שעות היום וככל שיידרש. במקרים מסוג זה, טל ואני זמינים לרשותכם 24 שעות. באין מענה אנא תשלחו הודעות ווצאפ ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
4. פעילויות קבוצתיות: בנוסף לפעילות השגרתית, אנחנו ניתן דגש לאוורור רגשות מצד הילדים. בשבועיים האחרונים אנחנו מזהים צורך בולט וברור מצד הילדים לפרוק ולדבר. חשוב שכולנו ניתן להם (ובמיוחד לילדים עם הפרעת קשב). ניתן לכך דגש מיוחד במרכז וכמובן במפגשים אישיים ככל שיידרש.
בתקווה שימים שקטים יגיעו במהרה!
יותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...