יום שלישי, 21 ביוני 2016

הורים יקרים,

זהו היום הראשון של החופש הגדול למתבגרים שלו וממש בעוד כמה ימים גם ילדי היסודי יצאו לחופשה. אני מאחל לכל הילדים והנערים היקרים חופשה נעימה.

כולנו בוודאי יודעים שהחופש הגדול (ובכלל חופשות, קצרות וארוכות כאחד) הן לא פשוטות לילדים שלנו ולכן אני מבקש להזכיר לכם הורים יקרים:

1. צוות המרכז עומד לרשותכם בכל שאלה, בקשה ועניין. המרכז עובד במלא המרץ והכוח גם בחופשת הלימודים. אל תהססו לפנות בכל התייעצות ובעיה ונשמח לעזור ככל שיידרש.

2. חשוב לי מאוד שתעזרו בנו בתכנון החופשה של ילדכם. בואו נעשה את זה ביחד. בכל מקרה במפגשי הקבוצה השבוע אז נעבוד על זה עם הילדים אך תרגישו חופשי גם אתם ההורים להיעזר בנו.

3. שלחתי אליכם במייל את תוכנית הקיץ. שימו לב שהקבוצות ממשיכות כרגיל בתוכנית מותאמת לקיץ. בקרוב נצא למסע הקיץ של החמישה ימים שלנו, יש גם מסע קיץ קצר לילדים הצעירים, בקיץ "סיירת אורי - מובילים למצויינות" מתחילה את הכשרת המד"צים, יש לנו את הטיול השנתי בסוף אוגוסט וכמובן המנהג הקבוע של הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה (פרטים בקרוב). בנוסף אנחנו נערכים להוסיף עוד פעילויות חוויתיות (בריכה, מסיבה, סרט, ועוד..) ונעדכן בהתאם בעדכון השבועי שיוצא בכל מוצ"ש. צוות העמותה עובד בימים אלו על תיאומים של פעילויות נוספות ונעדכן.

4. בשעה טובה אנחנו מתחילים את המודל החינוכי - טיפולי החדש שלנו. מזמין את כולכם לקרוא בהרחבה: http://uri.org.il/2015/09/01/%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95/ (שימו לב שבקישור זה יש גם חוברת מורחבת על המודל החדש שלנו)

5. אנא מכם תקראו בעיון את העדכון השבועי האחרון שהוצאתי במוצ"ש ותראו שילדכם מסודרים עם כל פעילויות הקיץ של המרכז. אשמח לעזור ככל שיידרש.

6. במידה וקורה משהו לא נעים עם הילד בחופשה אני מבקש שתעדכנו אותנו מיידית על מנת שנוכל להתערב בהתאם (גם אם זה בשעה 03:00 לפנות בוקר). אנחנו זמינים לרשותכם וחשוב לנו לדעת ולהתערב ככל שיידרש. תזכרו שעבודה רב מערכתית היא המפתח להצלחה ואנחנו כאן בשביל זה.


מאחל שוב לכולנו חופשה נעימה
אנחנו כאן בשבילכם ולמען ילדכם - אל תהססו לפנות.

שלכם, יותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...