יום שבת, 25 ביוני 2016




בוקר טוב לכולנו,

לקראת סוף השנה אני רוצה להמליץ לכם לקנות מתנה מיוחדת למורה - ספר הילדים "רק רציתי לספר לכם - ילדי מרכז אורי מספרים על הפרעת הקשב שלהם". 
מדובר על פרויקט מרגש ביותר שבמסגרתו 30 ילדים מהמרכז מאפשרים לנו להיכנס לעולמם ולהכיר כיצד הפרעת הקשב באה לידי ביטוי בבית, בבית הספר ועם חברים, זאת לצד ציורים שממחישים וטיפים רבים.
זהו ספרון חובה לכל מורה שעובדת עם ילד בעל הפרעת קשב. לא תמצאו עוד הרבה ספרונים כאלה שמאפשרים הצצה, ללא עריכה ושינויים, לעולם המדהים של הילדים האלו.
הספרון מעוצב יפה והוא ממש ברור ובעל אפשרות יישום מעולה!

הספר עולה 120 ש"ח באיסוף מהמרכז או 150 ש"ח בשליחה בדואר . כל ההכנסות קודש טיפול בילדי המרכז! ההוצאה מוכרת לצורך מס (סעיף 46).

אז אם אתם גם רוצים לרגש את המורה, גם להיות שותפים להסבר של מה הילדים שלנו עוברים ומרגישים, גם לתרום למרכז אך בעיקר להעניק מתנה מרגש וייחודית - תקנו את ספרון הילדים.

לפרטים נוספים ורכישה שלחו אלינו מייל לכתובת uricenter1@gmail.com או התקשרו אלי 050-6712091 (באין מענה יש להשאיר הודעה בתא הקולי). אנא הקפידו להשאיר פרטים ליצירת קשר.

בתמונה - המלצה של האישה היקרה ציפי כץ (מטפלת מוערכת מאוד בתחום ADHD וויסות חושי) על ספרון הילדים.

שבוע טוב
יותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתאריך 26.2.18 קיימו המנחים הצעירים של המרכז מסיבת פורים מיוחדת לילדים ולנערים שלנו. המנחים הצעירים עם נערים מקבוצת "סיירת אורי - מובי...